Bricks Challenge
Legnépszerűbb programunk az általános iskola alsó tagozatán tanuló gyerekeket ismerteti meg a matematikai, a tudományos és a mérnökialapelvekkel. Az iskolában elsajátított számolási készséget kombinálva az intuitív, többlépcsős tanulási folyamattal a gyerekek könnyebben megértik a fizika alapjait is.
Kiknek ajánljuk: 1-3. évfolyamon tanulóknak
A foglalkozás átlagos hossza: 75 perc heti egy alkalommal
Young Engineers Bricks Challenge program
A program fő célkitűzése, hogy elméleti és gyakorlati ismereteket nyújtson a matematikában, a természettudományokban és a mérnöki feladatokban motorizált, és egyéb módon mozgatott LEGO® modellek segítségével.
A Young Engineers Bricks Challenge az ismereteket könnyen érthető történeteken, illetve bemutatókon keresztül adja át. Az egyes leckék csúcspontja egy olyan speciális LEGO® modell megépítése, amely élőben demonstrálja az adott napi elméleti ismereteket. Ehhez minden résztvevőnek biztosítjuk a speciálisan erre a célra tervezett és gyártott Young Engineers LEGO® készletet.
A program ismeretanyaga többek között a következőket tartalmazza:
- alapvető és magasabb szintű matematika: a matematika alapjaitól, mint az összeadás és kivonás, egészen a hatványozásig
- a tudományos és filozófiatörténet híres alakjai: pl. Archimedes, Sir Isaac Newton, Einstein stb.
- alapvető fizikai ismeretek: centrifugális és centripetális erők, tehetetlenség, helyzeti energia, mozgási energia, hatás-ellenhatás, felhajtóerő, nyomaték, forgáspont, terheléselosztás, szögsebesség stb.
A Bricks Challenge értékei
- fejleszti a motoros készségeket
- bátorítja a kreatív gondolkodást
- fejleszti a mérnöki folyamatok elemzésének képességét
- erősíti a szociális kompetenciákat, a kommunikációt és a csapatmunkát
- szélesíti a horizontot és az általános tudást a fizikában és egyéb természettudományokban
Mit építünk?
- vidámparki attrakciók
- repülők
- haszongépjárművek
- daruk
- liftek
- stb
További részletek a YE programjairól a YE USA weboldalán
Statisztikai áttekintés
Kiterjedt kutatások során statisztikailag bebizonyosodott, hogy az e2 Young Engineers programokban részt vevő gyerekek jobb teljesítményt nyújtanak és jobb jegyeket szereznek minden természettudományos tantárgyban, amit az iskolában tanítanak.
Az is bebizonyosodott, hogy azok az általános iskolás gyerekek, akik részt vettek a Young Engineers programjaiban, megkapták a szükséges matematikai tudást ahhoz, hogy a későbbi tanulmányaik során az összetettebb tudományos problémákat és tantárgyakat is sikerrel kezeljék.
Statisztikai riport (angolul) letöltése
These tests have been conducted by the
Center for Cooperation and Advancement (CCA)